داخلی

امیر سرتیپ دوم امیری: ارتش و سپاه، تبلور اقتدار و قدرت مردم انقلابی است

امیر سرتیپ دوم امیری: ارتش و سپاه، تبلور اقتدار و قدرت مردم انقلابی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشورگفت: نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه، تبلور اقتدار و قدرت مردم انقلابی در دفاع از ارزش های اسلامی و منافع ملی کشورمان هستند.‌

به گزارش روابط عمومینپاجا: امیر سرتیپ دوم سعید امیری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش در دیدار با برخی از مُسئولان نیروهای مسلح استان اهواز ضمن محکوم کردن عاملان حادثه تروریستی کرمان و ریختن خون انسان های بي گناه کشورمان، گفت:  منش حاج قاسم الگویی بی بدیل برای پاسبانی و دفاع از ارزش های الهی و انسانی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب گفت: جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در عرصه امنیت ملی در  گرو الگوگیری از اخلاص حاج قاسم است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت یکی از نیازهای اساسی یک جامعه بوده و آنقدر حائز اهمیت است که از آن باید به عنوان  اساسی ترین زیرساخت همه‌ی ابعاد زندگی در یک جامعه تعبیر کنیم.

سرتیپ دوم امیری  ضمن تصریح بر ضرورت تلاش بی وقفه در راه تحقق بیش از پیش امنیت، ادامه داد:  یکی از عوامل مهم تأثیرگذار بر امنیت ملی در شرایط حاکم بر مملکت و منطقه، وحدت و هم­ افزایی مردم و نیروهای مسلح است.

 

وی با تاکید بر اینکه ارتش و سپاه، تبلور اقتدار و قدرت مردم انقلابی است، اذعان داشت: دشمن با تهدیدات پیچیده وارد عرصه مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است و هدف از این تهدیدات، اصل و ریشه و تمامیت نظام مقدس جموری اسلامی ایران می باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه آرامش، نظم و امنیت امروز در ایران عزیز مرهون سربازان فداکاری است که تشنه رشادت و شهادت هستند و ذر های از تلاش شبانه روزی دست برنمیدارند، تصریح کرد: فرماندهان مقتدر نیروهای مسلح کشورمان خالصانه و خاضعانه برای مردم و نظام در برابر دشمن ایستادگی می کنند و از اقدامات منفعلانه و رذیلانه دشمن باکی ندارند.