داخلی

سردار رستگار پناه: جهاد تبیین بزرگترین رسالت برای شناساندن مبانی انقلاب به جوانان است

سردار رستگار پناه: جهاد تبیین  بزرگترین رسالت برای شناساندن مبانی انقلاب به جوانان است

مسئول مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام حسین (ع)، در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی بندر لنگه گفت: اگر بخواهیم مسیر درست در راه انقلاب اسلامی را بپیماییم لازمه اش  تبعیت از امامین انقلاب است و برای فریب نخوردن در جنگ ترکیبی دشمن بایدباورکنیم بزرگترین رسالت برای شناساندن مبانی حق انقلاب اسلامی مطالعه کتب تاریخی معاصر و درادامه جهادتبیین به اطرافیان خودمان است.

به گزارش روابط عمومی نپاجا:سردار سرتیپ حسن رستگارپناه ضمن تسلیت و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان، گفت:شخصیت‌ نورانی سردار شهید  سلیمانی عزیز ، نمونه بارز شاگردي مکتب ناب امام راحل و مقام معظم رهبری است که دشمنان حتی از بردن نام و درج تصویرش در فضای رسانه ای و حقیقی دنیا وحشت وهراس دارند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ دشمنان همیشه دوستدار به رنج انداختن انسان های مظلوم بوده اند، خاطرنشان کرد:

هرچه به زندگی سردار دلها شهید سلیمانی عزیز می‌نگریم دفاع از مظلومان عالم فارغ از هر دین و آیینی را سرلوحه کار او پیدامیکنیم.

سردار رستگار پناه، افزود: غیرت مثال زدنی رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس باعث شده که حتی امروز دنیا فکر تعرض به این کشور را  به ذهن خودراه نمی دهدو بصورت غیرمستقیم رفتارها و اقدامات غیرانسانی و ناجوانمردانه ای را انجام می دهد.

وی  اشاره به اینکه در مسئله فلسطین  و طوفان الاقصی  دست برتر با استقامت و مجاهدان فلسطینی می باشد به تبیین علمی دشمنی های صهیونیست با ساکنان غزه و فلسطین دستاوردهای این طوفان به تمام معنا و افشای ماهیت صعیف صهیونیست جهانی پرداخت وافزود:سردار شهید سلیمانی  دست همه آزادی خواهان عالم مخصوصا فلسطین  را از شیوه ومسیرمقاومت پرکرد.

وی که از همرزمان شهید محمد بروجردی و نیز از فرماندهان دفاع مقدس و کشورمان در برهه های مختلف بویژه بعد از جنگ تحمیلی را در کارنامه خدمت خود به نظام اسلامی دارد، خطاب به جوانان سرباز گفت:اگر بخواهیم مسیر درست در راه انقلاب اسلامی را بپیماییم لازمه اش  تبعیت از امامین انقلاب است وبرای فریب نخوردن در جنگ ترکیبی دشمن بایدباورکنیم بزرگترین رسالت برای شناساندن مبانی حق انقلاب اسلامی مطالعه کتب تاریخی معاصر و درادامه جهادتبیین به اطرافیان خودمان است.