داخلی

امیر سرتیپ دوم معصومی:سربازان نقش ویژه ای در تامین امنیت کشور دارند

امیر سرتیپ دوم معصومی:سربازان نقش ویژه ای در تامین امنیت کشور دارند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت:امنیت یکی از نیازهای اولیه و حقیقی  انسانهاست است که با جوهره وجود بشر پیوندی ناگسستنی دارد و در این میان یقینا سربازان وظیفه در کنار کارکنان پایوراز جایگاه و منزلت ویژه ای در تامین امنیت برخوردار هستند.

امیر سرتیپ دوم معصومی در مراسم تحلیف سردوشی سربازان هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی‌ شمال شرق گفت:سربازی دوره جدیدی از زندگی و فرصت مناسبی برای کسب تجربه و نقطه عطفی برای رویا رو شدن با مشکلات زندگی است.

وی با تاکید بر اینکه نظم و انضباط یک اصل جدایی ناپذیر در هر مجموعه و سازمانی است افزود: نظم و انضباط رمز بقاء و پویایی هر سازمان بوده و این مهم در نیروی پدافند هوایی آجا که وظیفه تامین امنیت آسمان ایران عزیز را عهده دار است امری بسیار حیاتی است.

سرتیپ دوم معصومی با اشاره به تفاوت خدمت سربازی در قبل و بعد از انقلاب تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران  امروز آموزش سربازی، به پا داشتن نماز، در پیش گرفتن راه انبیا و اولیای الهی و تمرین همه خوبی ها است وسربازان این نظام از منزلت و احترام بالایی برخوردارند وبیداری شما برای نگهبانی اجروثوابی بس والا در راه خدا دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان گفت: ما بر خود می بالیم و افتخار می کنیم که در نظام جمهوری اسلامی ایران پرورش یافته و خدمت می کنیم و آرامش موجود را مدیون اعتقاد به ولایت فقیه و داشتن رهبری فرزانه می دانیم که همواره با رهنمودهایشان در حساس ترین بزنگاه های تاریخی، امید و دلگرمی را در شریان های این ملت به ویژه در نیروی های مسلح جاری می فرمایند.­