داخلی

حضور در انتخابات باعث تحکیم مؤلفه های قدرت کشور می شود

حضور در انتخابات باعث تحکیم مؤلفه های قدرت کشور می شود

به گزارش روابط عمومی ارتش امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش پس از حضور در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تابه الان به خصوص در انتخابات اخیر با عملیات گسترده رسانه ای بدنبال فتنه افکنی و عدم حضور مردم پای صندوق های رای بودند اما ملت فهیم ایران اسلامی هر بار باخلق حماسه هایی فراموش نشدنی، دشمنان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای سیلی محکمی به دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام است افزود: مجلس ریل گذار حرکت ایران اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی است.امیدواریم مردم با حضور و مشارکت بالای خود در پای صندوق های رای به عنوان پشتوانه های محکم نمایندگان مجلس آنها را در حل مشکلات مردم و کشور همراهی کنند.

سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: ارتش همچنان که در سنگر دفاع از کشور حضور پر رنگ دارد در دفاع سیاسی انتخابات هم به حول قوه الهی حضور موثر و پر رنگ داشته و خواهد داشت.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات از مظاهر تولید قدرت ملی است گفت: حضور پرشور در انتخابات باعث تحکیم مولفه های قدرت کشور در برابر نظام های استکباری می شود.