فرهنگی

برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه(س) در منطقه پدافند هوایی شمال

برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه(س) در منطقه پدافند هوایی شمال

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، با حضور امیرسرتیپ دوم صادقیان فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال، حجت الاسلام والمسلمین موسوی معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نپاجا و حجت‌الاسلام والمسلمین الفتی رئیس عقیدتی سیاسی این یگان پدافندی، مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) با دعوت از پیشکسوتان و خانواده کارکنان منطقه شمال برگزار شد.

 امیر سرتیپ دوم محمد صادقیان در این مراسم با بیان اینکه الگو برداری از شخصیت حضرت معصومه (س) بهترین راه دستیابی دختران امروز به زندگی سالم، خوشبختی و بهروزی است گفت: فضائل حضرت معصومه (س) باعث شده تا روز ولادت آن حضرت بعنوان روز دختر تعیین شود و روز دختر بهانه‌ای است برای پاسداشت جایگاه والا و مقام ارزشمند دختران عزیز ایران زمین. 

وی با اشاره به اینکه جایگاه خطیری که دین مبین اسلام برای دختران قائل شده در هیچ مکتب و آیینی نمود ندارد، بیان داشت: در دنیایی که دشمنان ما بنیاد خانواده را هدف قرار داده اند وظیفه ما این است که با ارتقا بصیرت و روشنفکری، فرزندانمان را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه کنیم.

امیرسرتیپ دوم صادقیان ادامه داد: تمام تفکرات غرب برای نابودی و خاموش کردن چراغ اسلام در موضوع دختران و مادران کشورمان بکار گرفته شده است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

برگزاری مراسم پرچم گردانی با حضور خادم یاران آستان قدس رضوی، اجرای گروه های هنری، گروه سرود، مسابقات فرهنگی و تقدیر از سربازان متاهل، خانواده شهدا و پیشکسوتان از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.