داخلی

امیر سرتیپ دوم ملک:معلمان در جنگ با جهل و نادانی جلودار هستند

امیر سرتیپ دوم ملک:معلمان در جنگ با جهل و نادانی جلودار هستند

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب‌غرب به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم از مدارس کوی سازمانی منطقه پدافندهوایی جنوب‌غرب بازدید و این روز را به معلمان این یگان تبریک گفت.

سرتیپ دوم ملک در جمع معلمان مدرسه دخترانه پروین اعتصامی و مدرسه راهنمایی حضرت آمنه (س) گفت: معلمان مانند شمعی هستند که می‌سوزند تا دیگران را از ظلمت جهل و نادانی به روشنایی علم و معرفت هدایت کنند، روز معلم فرصتی مغتنم و ارزشمند است تا خاضعانه مراتب قدردانی و ارادت خود را تقدیم عزیزانی کنیم که سفیر راستی و درستی و مبلغ و مروج اندیشه‌های ناب الهی هستند.

وی در ادامه افزود: یقیناً معلمان عزیز در تربیت و تعالی و پیشرفت جامعه نقش بی‌بدیل دارند و از همین منظر است که امام راحل مأموریت معلمان را همتراز رسالت انبیاء بیان کرد.

فرمانده منطقه پدافندهوایی جنوب‌غرب در ادامه تصریح کرد: تجلیل و تکریم معلم در واقع تجلیل و تکریم مقام علم و علم‌آموزی است و سالگرد شهادت معلم شهید استاد مرتضی مطهری در واقع بهانه‌ای است برای این کار چرا که استاد شهید مرتضی مطهری در سراسر عمر شریف گرانبهای خود تلاش کرد که مردم را از تاریکی و ظلمت جهل و نادانی به روشنایی علم و معرفت وارد کند.