داخلی

 امیر سرتیپ صباحی فرد سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت

 امیر سرتیپ صباحی فرد سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت
امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام به شرح زیر است:
برادر ارجمند؛
حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی
ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
تشکیل سازمان معنویت‌محور عقیدتی سیاسی با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) در 24 مهرماه سال 1358 موهبتی الهی بود که موجبات بالندگی شجره طیبه و زمینه‌ساز راهی نو در جهت رشد و تعالی معنوی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد تا تمام کنشهایش مصداق جهاد فی سبیل الله و در طریق رضایت پروردگار باشد.
بی‌تردید تلاش‌‏های کارکنان مومن این نهاد ارزشمند در راستای تقویت ارزش‌‏های معنوی و تربیت جوانان متدین در نیروهای ارتش، موجب ارتقای مکتبی ارتش جمهوری اسلامی شده و توان و روحیه رزمی کارکنان ارتش در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار را تقویت کرده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت، این روز را به همه همکارانم در این سازمان مقدس و به ویژه اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت همه خدمتگزاران به این نظام مقدس و حافظان حریم معنوی و پرچمداران فرهنگی، دینی و سیاسی در ارتش را مسئلت می‌نمایم.