داخلی

انتخابات قدرت نرم نظام و موقعیت کشور در منطقه را اعتلا می‌بخشد

انتخابات قدرت نرم نظام و موقعیت کشور در منطقه را اعتلا می‌بخشد
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: انتخابات پرشور مانند سپری مستحکم، کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون می‌سازد و قدرت نرم نظام و موقعیت کشور در منطقه را اعتلا می‌بخشد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ عليرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در همایش بصیرتی فرماندهان، روحانیون و مدیران ارشد این نیرو که در سالن همایش شهید مطهری ستاد پدافند هوایی برگزار شد، گفت: امروز تأثیر رأی من و شما از موشک‌هایی که از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده، اگر بیشتر نباشد، کمتر هم نخواهد بود.
وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص انتخابات ادامه داد: فرمانده معظم کل قوا(حفظه‌الله‌تعالی) انتخابات را حق و وظیفه یک ملت می‌دانند و ما را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت فرموده‌اند. بنابراین موضوع شرکت در انتخابات، یک تکلیف شرعی به حساب می آید و کسی که در انتخابات شرکت نکند، به دشمنان اسلام کمک خواهد کرد.
امیر سرتیپ صباحی‌فرد تصریح کرد: انتخابات پرشور همانند سپری مستحکم، کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون ساخته و قدرت نرم نظام و موقعیت کشور در منطقه را اعتلا می‌بخشد.