داخلی

مشارکت حداکثری جایگاه سیاسی ایران در جهان را ارتقا خواهد داد

مشارکت حداکثری جایگاه سیاسی ایران در جهان را ارتقا خواهد داد
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر تاثیرگذاری ایران در منطقه و جهان اظهار داشت: مشارکت حداکثری، جایگاه سیاسی ایران در جهان را ارتقا خواهد داد .
به گزارش روابط عمومی ارتش، همایش بصیرتی فرماندهان، روحانیون و مدیران ارشد نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیرسرتیپ عليرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، عباس کدخدایی عضو شورای نگهبان و محمد جواد لاریجانی، تحلیلگر مسائل سیاسی، در سالن همایش شهید مطهری ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات نقش مهمی در ایجاد وحدت ملی، بسیج امکانات داخلی و ایجاد قدرت بین‌المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران دارد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: شرکت در انتخابات، هم یک وظیفه ملی و هم یک وظیفه دینی است و شرکت در آن نشان دهنده حیات سیاسی و هوشمندی ملت است. در واقع کسی که در انتخابات شرکت می‌کند برای خود ارزش قائل است. در عوض اگر فردی در انتخابات حضور پیدا نکند، در سرنوشت کشور خود نقشی نخواهد داشت و وظیفه شرعی و ملی خود را ترک کرده و مستحق تنبیه اُخروی خواهد بود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی با تأکید بر تاثیرگذاری ایران در منطقه و جهان اظهار داشت: مشارکت حداکثری، جایگاه سیاسی ایران در جهان را ارتقا خواهد داد.