داخلی

بازدید امیرسرتیپ صباحی فرد از سایت های عملیاتی گروه شهید حبیبی منطقه پدافند هوایی تهران

بازدید امیرسرتیپ صباحی فرد از  سایت های عملیاتی گروه شهید حبیبی منطقه پدافند هوایی تهران

به گزارش ‌‌روابط عمومی ارتش امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در سایتهای موشکی، راداری و مرکز مدیریت و کنترل گروه پدافند هوایی شهید جودکی و شهید حبیبی میزان توان عملیاتی و آمادگی دفاعی این سایت های پدافندی را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید با اشاره به وجود نیروی انسانی متخصص و غیور در مجموعه پدافند هوایی ارتش اذعان داشت: نیروی انسانی کارآمد بزرگترین سرمایه ی پدافند هوایی ارتش است.

 

وی با تاکید بر اینکه اولویت پدافند در بومی سازی تجهیزات و طراحی و توسعه سامانه های راداری و موشکی تولید داخل است، خاطرنشان کرد: در سال جاری برنامه های متنوع و متعدد طراحی و تولید سامانه های بومی به روز در دستور کار جدی این نیرو است.

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن گرامیداشت جایگاه والای شهدای سانحه بالگرد هوایی اخیر و به شهادت رسیدن تعدادی از مدیران جهادی و تلاشگر کشورمان تصریح کرد: مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی از مولفه های برتر تمامی این شهیدان گرانقدر بود که میبایست الگوی تمام مدیران جامعه اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به تلاش های ارزنده شهید رئیسی در راه پیشرفت کشور و توجه ویژه به اقشار ضعیف ابراز داشت: شهید رئیسی با حضور فعال در عرصه های مختلف از نزدیک و به شخصه در جریان امور، پیشرفت ها و کاستی ها قرار می‌گرفت و تا مرتفع شدن مشکلات دست از تلاش و پیگیری برنمی‌داشت.

 

وی افزود: یاد و خاطره و خدمات ارزنده شهید رئیسی، شهید آل هاشم، دکتر عبدالهیان، دکتر رحمتی ، کادر پروازی و سایر عزیزانی که در راه خدمت به نظام اسلامی به شهادت رسیدند بعنوان برگ زرینی تا ابد در دفتر خاطرات کشورمان می درخشد.