داخلی

روشنگری و آگاه‌سازی راهکارهای موثر در مقابله با هجمه‌های دشمن هستند

روشنگری و آگاه‌سازی راهکارهای موثر در مقابله با هجمه‌های دشمن هستند
 امیر سرتیپ دوم معصومی با بیان اینکه روشنگری و آگاه‌سازی راهکارهای موثر در مقابله با هجمه‌های دشمن هستند، گفت: فریضه جهاد تبیین عمل به امر رهبری است و انقلاب اسلامی ثمره تبیین گسترده و عمیقی بود که در جامعه شکل گرفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی،  فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در همایش تبیان که به میزبانی این منطقه پدافندی برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) امروز جهاد تبیین واجب عینی و جهاد تبیین مطالبه بهحق رهبری است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه دشمن همچنان در صدد خارج کردن جوانان از صف انقلاب است، افزود: بر همین اساس فریضه فوری و ضروری جهاد تبیین، برای همگان ضروری است.
امیر سرتیپ دوم معصومی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در سطح جامعه، گفت: در شرایطی که دشمن به طور مدام فتنه‌پراکنی میکند، حضور پرشور و حداکثری ملت شریف ایران در تشییع شهدای خدمت در روز های اخیر، منجر به انسجام بیش از پیش در کشور شد.
وی جهاد تبیین را وظیفه الهی و ملی دانست و اذعان کرد: در دنیای امروز که دشمنان با استفاده از ابزار‌های رسانه‌‌ای و تبلیغاتی تلاش می‌کنند تا فرهنگ و ارزش‌‌های اصیل ما را تخریب کنند، ضروری است که با روشنگری و آگاه‌سازی، به مقابله با این هجمه‌ها بپردازیم.
در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین پرورش معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، با تاکید بر اینکه نقش‌ آفرینی در عرصه جهاد تبیین، رسیدن به قله موفقیت را سرعت می‌بخشد، بیان کرد: برای فتح قله‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) نزدیک شدن به آن را نوید داده‌اند، باید دستاوردها و موفقیت‌‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق جهاد تبیین برای آحاد جامعه بیان شود و این مهم را باید از خانواده‌ آغاز کنیم و به جامعه تسری بدهیم.