داخلی

بازدید امیر سرتیپ دوم عظیمی از بیمارستان سیار نیروی پدافند هوایی در مرز تمرچین

بازدید امیر سرتیپ دوم عظیمی از بیمارستان سیار نیروی پدافند هوایی در مرز تمرچین
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب با حضور در مرز تمرچین از بیمارستان سیار نیروی پدافند هوایی ارتش در این منطقه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب ارتش با حضور در مرز تمرچین از بیمارستان سیار نیروی پدافندهوایی ارتش بازدید و روند خدمت رسانی به زائران را مورد ارزیابی قرار داد.
امیر سرتیپ دوم عظیمی در حاشیه این بازدید ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: کارکنان خدوم و جان برکف نیروی پدافندهوایی علاوه بر تامین امنیت حریم هوایی کشور با شور و اشتیاق فراوان در مرزهای کشور در حال خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب با بیان اینکه بیمارستان صحرایی دایر شده در موکب مدافعان امامت و ولایت مرز تمرچین با تمامی امکانات درمانی و بهداشتی در خدمت زائران حسینی(ع) است، افزود: این بیمارستان سیار32 تختخوابی با دارا بودن بخش بستری آقایان و بانوان، جراحی، اورولوژی، آزمایشگاه، اورژانس و..... با آمادگی کامل و بصورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به زائرین عزیز است.
وی تاکیدکرد: همکاری موثر و مداوم ارتش با سایر نهادهای دولتی باعث تسهیل و بالارفتن کیفیت برنامه های خدمات رسانی در مرز تمرچین شده است .