داخلی

بخش بزرگی از امنیت کشور مرهون تلاش کارکنان وظیفه است

بخش بزرگی از امنیت کشور مرهون تلاش کارکنان وظیفه است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی امیر سرتیپ دوم حجت عباسی فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با کارکنان پایور و وظیفه گروه زاهدان دیدار و بر ارتقا توان رزم در دو حوزه جنگ سخت و جنگ نرم دشمن متناسب با تهدیدات روز تاکید کرد.

 

امیر سرتیپ دوم عباسی خطاب به کارکنان وظیفه دوران سربازی را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و گفت: "نظم پذیری" و "ایثارگری" دو ویژ‌گی انسان‌های برجسته  است و دوران سربازی این دو مولفه را ارتقاء و عمق می بخشد. 

 

وی خاطرنشان کرد: سرباز زینت کشور و مایه عزت دین و اقتدار نظام اسلامی است؛ یقینا نقش مهم کارکنان نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور از جایگاه ممتازی در بین آحاد مردم و جامعه برخوردا است.

 

امیرسرتیپ دوم عباسی گفت: بخش بزرگی از امنیت کشور مرهون تلاش کارکنان وظیفه است و تلاش های ارزنده این قشر تلاشگر نیروهای مسلح را باید ارج نهاد.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق خدمت سربازی را مقدس و مصداق عبادت دانست و افزود: خدمت سربازی یکی از ارکان دفاعی کشور برای حفظ و صیانت از نظام دینی انقلاب اسلامی است که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) از اوجب واجبات بوده و این افتخار علاوه بر وظیفه به مثابه عبادت و امری مقدس  به شمار می‌رود.

 

وی خطاب به فرماندهان و مسئولان این یگان پدافندی با تاکید بر اینکه محیط سربازی میبایست خوشایند و مملو از شور و نشاط باشد تصریح کرد: جایگاه سرباز جایگاه ارزشمندی است و حسب تدابیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) وظیفه داریم در جهت اعتلای خدمت سربازی، ارتقای کارایی و نیز بهره‌مندی مؤثر تلاش کنیم تا محیطی با نشاط و خوشایند برای سربازان عزیزمان ایجاد کنیم .