داخلی

برگزاری آئین اختتامیه دوره عکاسی و فیلم‌برداری نیروی پدافند هوایی ارتش/ لزوم برپایی نمایشگاه عکس در راستای ارائه دستاوردها و توانمندی های پدافند

برگزاری آئین اختتامیه دوره عکاسی و فیلم‌برداری نیروی پدافند هوایی ارتش/ لزوم برپایی نمایشگاه عکس در راستای ارائه دستاوردها و توانمندی های پدافند

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نپاجا، آئین اختتامیه دوره عکاسی و فیلمبرداری این نیرو برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن حجت‌الاسلام بهمن گفت: امروز فضای مجازی جز زیست فرزندانمان شده و باید در این عرصه تولید محتوای فاخر داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر لزوم برپایی نمایشگاه عکس در راستای ارائه توانمندی های پدافند، ابراز داشت: برپایی نمایشگاه عکس و ارائه دستاوردهای رسانه ای در حوزه پدافند می تواند موجب متحول شدن این مجموعه در راستای پیشرفت و نیز تاثیرگذاری بر اذهان عموم باشد.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: در برهه کنونی باید تولید محتوای کارآمد و سازنده داشته باشیم و در طیف های مختلف از تصاویر برای رساندن مقصود خود استفاده کنیم؛ در جنگ ترکیبی دشمن گاهی تاثیرگذاری یک عکس از هزاران بمب و موشک بیشتر است.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه می تواند یک موضوع را بسیار با اهمیت و در عین حال نا کارآمد جلوه بدهد، افزود: نقش رسانه بسیار مهم و قابل توجه است و در این حوزه باید بسیار با ذکاوت گام برداشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: معاونت روابط عمومی و رسانه این نیرو از دریافت تولید محتواهای فاخر در حوزه های مختلف و مرتبط با پدافند هوایی استقبال می کند و عقیدتی سیاسی این نیرو‌ با در اختیار داشتن تجهیزات و ابزار پیشرفته هنری در حوزه عکاسی و فیلمبرداری، ظرفیت و بستر مطلوبی را برای برداشتن گام های مثبت و شایسته مهیا کرده است.