داخلی

خدمت سربازی گامی بلند در مسیر تعهد به میهن اسلامی است

خدمت سربازی گامی بلند در مسیر تعهد به میهن اسلامی است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در جمع کارکنان وظیفه این یگان پدافندی خدمت سربازی را افتخاری بزرگ و وظیفه مقدس برای هر ایرانی دانست و اظهار کرد: سربازان غیور وطن با تعهد و از خود گذشتگی در سنگر های میهن اسلامی، حافظان امنیت و آرامش ملت ایران هستند.

 

وی افزود: خدمت مقدس سربازی، فرصتی ارزشمند برای کسب مهارت‌ های مختلف، تعامل با افراد جامعه و تقویت روحیه نظم پذیری در زندگی است.

 

وی سربازان را یکی از عناصر ایجاد نظم و امنیت داخلی برشمرد و تصریح کرد: کارکنان وظیفه ارتش، دوشادوش سایر نیرو های نظامی نقش بسزایی در ایجاد و حفظ امنیت داخلی کشور ایفا می‌کنند.

 

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی با اشاره به اینکه خدمت سربازی یک وظیفه قانونی و تعهدی قبلی است، بیان کرد: سربازان با حضور در میدان‌ های مختلف از جمله عرصه‌ های سازندگی و محرومیت زدایی، نقش مهمی در پیشرفت و آبادانی کشور دارند.

 

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، نقش سربازان را در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران حیاتی توصیف کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با درایت مقام معظم رهبری، در عرصه‌ های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است و این دستاوردها بدون تلاش و فداکاری سربازان میهن اسلامی به دست نیامده است.

 

در انتهای این مراسم از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.