داخلی

برگزاری جشن تحلیف سربازان مرکز آموزش سمنان در کنار خانواده؛

برگزاری جشن تحلیف سربازان مرکز آموزش سمنان در کنار خانواده؛

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، مراسم جشن تحلیف سربازان مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان با حضور خانواده کارکنان وظیفه و برخی از مسئولین لشگری و کشوری این استان برگزار شد.

سرهنگ باباغیبی فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان در حاشیه برگزاری این مراسم، خطاب به سربازان، با بیان اینکه شما سربازان افتخار کشور و نظام هستید، ابراز داشت: شما عزیزان با پوشیدن این لباس مقدس سربازی وام‌دار سربازان بیشماری هستید که در دفاع مقدس با ازخودگذشتگی و جانفشانی در راه وطن به افتخار شهادت و جانبازی نائل آمدند.

وی با بیان اینکه سربازان بالاترین سطح از مشارکت را در راستای ایجاد امنیت رقم زده اند، خاطرنشان کرد: کارکنان پایور و وظیفه بخشی از نظر تأثیر گذاری در ارتقا امنیت جامعه را بر عهده دارند ولی یقینا سربازان بالاترین وظیفه را دارند چرا که شما لباس سربازی را بر تن دارید و در جمع نیروهای مسلح انقلاب اسلامی قرار گرفته اید که از دستاوردها و مرزهای انقلاب دفاع جانانه کنید.

فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان، تصریح کرد: امروز با وجود تمامی مشکلاتی که در کشور وجود دارد، تمامی اتفاقات در حوزه فناوری های مختلف بویژه فنی و مهندسی به دست جوانان رقم می‌خورد.

سرهنگ باباغیبی، افزود: مخاطبین اصلی رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند و لذا برای گام دوم به نسل جوان مومن و انقلابی و فعال نیاز داریم.

سربازان یگان‌های مستقر در میدان در مقابل فرماندهان و مادران خود رژه رفتند و سردوشی کارکنان وظیفه توسط مادران سربازان اعطا شد.