داخلی

27 رشته‌ فعال در سطح لیگ‌های کشوری داریم/ افتخارات قابل توجهی در حوزه قهرمانی  کسب کرده ایم/ میزبان مسابقات کبدی ارتش های جهان خواهیم بود

27 رشته‌ فعال در سطح لیگ‌های کشوری داریم/ افتخارات قابل توجهی در حوزه قهرمانی  کسب کرده ایم/ میزبان مسابقات کبدی ارتش های جهان خواهیم بود
مدیر تربیت‌ بدنی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه حدود ۱۵ سال از فعالیت باشگاه رعد پدافند نیروی هوایی ارتش می گذرد، گفت: 27 رشته‌ فعال در سطح لیگ‌های کشوری داریم و 13 رشته ورزشی در حوزه ورزش قهرمانی کشور داریم و توانسته ایم افتخارات قابل توجهی در حوزه قهرمانی  کسب کنیم.
به گزارش روابط عمومی ارتش ، سرهنگ محمد صانعی مدیر تربیت‌ بدنی نیروی پدافند هوایی ارتش و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی رعد پدافند هوایی ارتش در خصوص تاریخچه ، افتخارات و عناوین کسب شده‌ این قرارگاه گفت  : قرارگاه پدافند هوایی ارتش سال 1387 به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد و همچنین به دنبال آن مدیریت تربیت بدنی باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش شروع به فعالیت کرد.
وی افزود : در حال حاضر 27 رشته‌ی فعال در سطح لیگ‌های کشوری اعم از لیگ برتر ، لیگ ۱ و لیگ ۲ کشور داریم که ۱۳ رشته ورزشی در سوپر لیگ های کشور ، ۱۴ رشته در لیگ های ۱ و ۲ و پایین تر داریم .
سرهنگ صانعی در خصوص رشته های قهرمانی گفت :ما در حوزه ورزشی و قهرمانی کشور در ۱۳ رشته فعالیت می کنیم که عبارتند از ؛ بدمینتون ، تنیس روی میز ، وزنه برداری ،کبدی ، شنای آب های آزاد ، سه گانه ، جودو ، تنیس عرضی ، واترپلو ، کشتی فرنگی ، بسکتبال ، کراس فیت ، والیبال ساحلی و همچنین در رشته هایی مانند والیبال ، هندبال ،دوچرخه سواری و فوتبال در لیگ های پایین تر مشغول فعالیت هستیم .
مدیر تربیت‌ بدنی نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه افتخارات قابل توجهی در حوزه ورزشی کسب کرده ایم اظهار داشت: در اکثر رشته ها توانستیم عناوین خیلی خوبی را برای مجموعه نیروی های مسلح به ارمغان بیاوریم ، همانند رشته جودو که به مدت ۳ سال پیاپی عنوان قهرمانی لیگ برتر و دیگر رشته ها مثل تنیس ، تنیس روی میز و بدمینتون سکو های اول ، دوم و سوم در سوپر لیگ کشور را به دست بیاوریم.
وی در ادامه گفت: در حوزه قهرمانی این باشگاه ، با بهره برداری از سربازانِ قهرمانی که به خدمت سربازی فرا خوانده می شوند و همچنین کارکنان پایور، این تیم های ورزش را تشکیل داده ایم . در حوزه همگانی ، ورزش صبحگاهی را به مدت ۳ روز در هفته و تست های آمادگی جسمانی سالیان کارکنان را به صورت مرتب انجام می دهیم. و همچنین با تشکیل آزمایشگاه تشخیص سلامت و تست آمادگی جسمانی با بهره گیری از دستگاه های به روز تست ورزش ، آمادگی جسمانی کارکنان را می سنجیم .
 مدیر تربیت‌ بدنی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به کسب افتخارات و عناوین قهرمانی باشگاه ورزشی رعد خاطرنشان کرد : در حوزه قهرمانی ، نیروی پدافند هوایی توانسته است افتخارات قابل توجهی را به دست بیاورد به طور مثال در مسابقات جشنواره سربازی ارتش ما توانستیم ۴ عنوان قهرمانی را در رشته های والیبال ساحلی ، شنا ، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی به دست بیاوریم و از مفاخر این باشگاه می توان بعضی از افراد همچون کارمند جعفر دلیری اشاره کرد که در رشته کشتی آزاد صاحب ۳ عنوان قهرمانی ارتش های جهان و ۲ نقره المپیک ارتش های جهان شده است.
سرهنگ صانعی در خصوص برنامه های آینده  این باشگاه عنوان کرد : ما در حال تلاش برای برگزاری شایسته مسابقات کبدی ارتش های جهان که در اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی این نیرو برگزار خواهد شد هستیم و تا این لحظه ۵ کشور اعلام آمادگی برای حضور در این رقابت ها را دارند و امیدواریم به نحو احسن و به شایستگی هر چه تمام تر برگزار شود .
وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه فرماندهی نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: امیداوریم بتوانیم با کسب سکوهای برتر کشوری و  بین المللی بخشی از زحمات مجموعه پدافند هوایی ارتش را جبران کنیم .