فرهنگی

برگزاری جشن های میلاد امام رضا(ع) در مناطق و گروه های پدافندی

برگزاری جشن های میلاد امام رضا(ع) در مناطق و گروه های پدافندی

مراسم ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع)  با حضور فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی در مناطق و گروه های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، مراسم ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع)  با حضور فرماندهان و کارکنان پدافندی در مناطق و گروه های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

امیرسرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در جمع کارکنان این یگان پدافندی، گفت: امام رضا(ع) با بیان حدیث سلسله الذهب معارفی گرانبها را برای همه ی بشریت بجا گذاشته اند و ما باید از این حدیث و معارف بجا مانده از این امام همام و همه امامان شیعه بهره ببریم و این  چراغ راه زندگی ما برای  رسیدن به خوشبختی واقعی و کمال باشد.

امیرسرتیپ دوم نصرالله هوشمند فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش نیز با تبریک سالروز ولادت امام رضا علیه‌السلام،  خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) مظهر رافت، بخشش و مهربانی خداوند متعال است که هیچگاه دست مستمندان را رد نکرده است و هر کس به اندازه معرفتش مشمول رحمت این امام رئوف قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین الفتی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال نیز با بیان اینکه امروز در سایه برکت امام رضا(ع) است که لطف الهی بر سر این مملکت ساری و جاری است، عنوان کرد: هر کس به اندازه درک خود از فضائل و خصائل اخلاقی امام رضا علیه‌السلام از دریای فضل و رحمت ایشان بهره می برد.

گفتنی است در گروه های پدافندی هوایی بابلسر، مرکز آموزش سمنان و شرق نیز مراسم مشابهی با حضور کارکنان پایور و خانواده برگزار شد.