فرهنگی

برگزاری محفل انس با قرآن در ایستگاه رادار پونل / مسئولان نظام باید زندگی معمولی و به دور از تجمل گرایی داشته باشند

برگزاری محفل انس با قرآن در ایستگاه رادار پونل / مسئولان نظام باید زندگی معمولی و به دور از تجمل گرایی داشته باشند

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین الفتی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال در ایستگاه رادار پونل، محفل انس با قرآن ویژه فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام الفتی در این مراسم با تشریح برخی از خصائل اخلاقی و رفتاری شهید جمهور در راستای رشد و پیشرفت کشورمان ابراز داشت: رئیس جمهور فقید و تلاشگر کشورمان روحیه مردمی و خستگی ناپذیر داشت و یقینا هموطنانمان در انتخابات پیش رو به دنبال گزینه ای همسو با شهید رئیسی هستند.

 

حجت الاسلام الفتی با بیان اینکه شهید رئیسی الگویی ارزنده برای مدیران جامعه اسلامی است، گفت: اشرافی گری و تجمل گرایی زیبنده مسئولان نظام نیست و مدیریت جهادی باید در اولویت باشد.

 

وی، افزود:  نیروهای جریان انقلاب باید ضمن حفظ وحدت و یکدلی، در برهه کنونی و در فرآیند پیش رو، ضمن کنار گذاشتن اختلافات، زمینه فروکش کردن اختلافات را فراهم کنند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال، خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و همه باید نسبت به آن حساس باشیم؛ حتماً نکات بسیار دقیقی را رهبر فرزانه انقلاب اشاره خواهند کرد و ان شاءالله شاهد حضور معنادار مردم در این مشارکت باشیم. 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین الفتی خاطرنشان کرد: مسئله ولایت‌مداری شهید رئیسی از مسئله خدمتگذاری او به مراتب ارزنده تر بود؛ چون مبنای خدمتگذاری او هم ولایتمداری او بود، زیرا شهیدرئیسی برای اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) و برای ایجاد امید در دل مردم به آن‌ها خدمت می‌کرد.