داخلی

بازدید تیم ارزشیابی، بازرسی و ایمنی ارتش از منطقه پدافند هوایی شمال

بازدید تیم ارزشیابی، بازرسی و ایمنی ارتش از منطقه پدافند هوایی شمال

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی تیم ارزشیابی، بازرسی و ایمنی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال از بخش‌های مختلف این یگان پدافندی بازدید کردند.

 

امیر سرتیپ دوم محمد صادقیان فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال در ابتدای این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش بویژه شهید محمود امان الهی شهید محوری سال ۱۴۰۳، به ارائه گزارشی از روند اقدامات، فعالیت ها، ماموریت های  محوله، اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقا برنامه های روحی و رفاهی خانواده کارکنان، تعامل با ادارات، سازمان ها و سایر نیروهای مسلح و.... پرداخت.

 

در ادامه امیر دریادار دوم برزگر کیوانی مدیر اداره ارزشیابی بازرسی و ایمنی ارتش ضمن تاکید بر بالا بردن روز افزون خدمات روحی و رفاهی خانواده کارکنان، به نقش مهم خانواده در ارتقاء روحیه کارکنان پایور اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به انور روحی و رفاهی خانواده کارکنان و رفع مشکلات عامل مهمی در ارتقا توان رزمی می باشد.

 

وی در ادامه از قسمت های مختلف این منطقه پدافندی از جمله مرکز کنترل و مدیریت شهید جودکی،  سالن همایش شهدای پدافند ، سالن تیراندازی مصاف، تالار نور، درمانگاه مدافعان آسمان، مرکز پرورش ماهی و مزارع گلخانه ای بازدید و رشد فعالیت های نظامی و روحی_ رفاهی را مطلوب ارزیابی کرد.