داخلی

برگزاری مراسم بزرگداشت امیر سرتیپ آذرفر در منطقه پدافند هوایی مرکزی

برگزاری مراسم بزرگداشت امیر سرتیپ آذرفر در منطقه پدافند هوایی مرکزی

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، با حضور امیر سرتیپ دوم بازنشسته محمود سالاری رئیس هیئت معارف جنگ استان اصفهان در منطقه پدافند هوایی مرکزی، مراسم بزرگداشت امیرسرتیپ آذرفر در این یگان پدافندی برگزار شد.

رئیس هیئت معارف جنگ استان اصفهان در مراسم چهلمین  روز عروج  مرد حماسه ساز سالهای دفاع مقدس  امیر آذر فر در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، حفظ  روحیه و استقامت را از ویژگی های بارز امیر آذر دانست و گفت: امیر آذرفر با روحیه تعهد و وطن پرستی وارد سازمان ارتش شد با تلاش و جهاد شبانه روزی خدمت کرد و نشان داد با عشق می توان از وطن  و ارزش های اسلامی دفاع کرد.

وی با بیان اینکه امیرآذر فر الگوی یک سرباز نمونه برای نسل فعلی و آینده است خاطرنشان کرد:

امیر آذر فر از ابتدای ورود به ارتش ورزش های رزمی را آغاز کرد و  بعد از طی کردن دوره تکاوری و جنگ های کوهستان به عنوان استاد در مرکز پیاده و هوابرد شیراز مشغول خدمت شد و ورزیدگی و صلابت از او یک استاد بسیار محبوب ساخته بود.

رییس هیات معارف جنگ استان اصفهان شجاعت در پذیرش مسئولیت های خطیر را نیز جزء‌ ویژگی های امیر آذر فر عنوان کرد و افزود: وقتی فرماندهی تیپ مریوان را به وی سپردند با وجود گروهک های ضد انقلاب مثل کوموله، با صلابت این مسئولیت سنگین را پذیرفت و وقتی با انفجار خمپاره از ناحیه دو پا مجروح شد ترس و ناامیدی به خود راه نداد و فرماندهی لشگر ۶۴ را با صلابت و شجاعت پذیرفت.

وی توکل بر خدا و تلاش، صبر، استقامت و ایثار را جزء ویژگی های امیرآذر فر و امثال او قلمداد کرد و گفت: الگو قرار دادن چنین شخصیت هایی برای جوانان امروز امری لازم است.