داخلی

برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی در گروه پدافند هوایی آبدانان

برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی در گروه پدافند هوایی آبدانان

 

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافندهوایی ارتش، بيست و پنجمین سالگرد شهید سپهبد صیاد شیرازی با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، فرمانده اطلاعات و شناسایی نپاجا و جمعی از مسئولان و مدیران لشگری و کشوری در گروه پدافند هوایی آبدانان برگزار شد.

دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در حاشیه برگزاری این مراسم، گفت: شهید صیادشیرازی شخصیتی معنوی، معتقد، متعبد و ایثارگر بود که این سرزمین پاک و مطهر هیچ‌گاه شخصیت این شهید را فراموش نمی کند.

وی با اشاره به حضور سلحشورانه شهید صیادشیرازی در جبهه‌های حق علیه باطل گفت: گام‌های استوار شهید صیاد شیرازی را می‌توان در کردستان، خوزستان، و هر نقطه‌ای که نیاز کشور بود مشاهده کرد؛

 این مرد آسمانی با جانی دلباخته شهادت و محبت، همواره در عرصه‌های نبرد حضوری فعال و تعیین کننده داشت و امروز انقلاب اسلامی مدیون این شخصیت‌های عظیم است.

استاندار ایلام اخلاص در عمل، ولایتمداری و ثبات قدم در این مسیر را از جمله رموز موفقیت شهید صیاد شیرازی دانست و افزود: در کنار این امور معنوی که کلید حل مشکلات شهید صیاد شیرازی می باشد، نبوغ ویژه نظامی وی نیز از دیگر ویژگی های ممتاز ایشان است که کمتر به آن توجه شده است.

وی یادآور شد: شجاعت و اخلاص شهید صیادشیرازی، میدان‌دار بودن در غائله کردستان و عملیات مرصاد از دلایل مهم کینه‌ دشمنان نسبت به این شهید بود که در نهایت موجب شد این بزرگوار به درجه رفیع شهادت برسد.