داخلی

تجلیل حجت الاسلام والمسلمین عدیده از کارکنان سایت راداری شهید برادری

تجلیل حجت الاسلام والمسلمین عدیده از کارکنان سایت راداری شهید برادری

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت الاسلام والمسلمین عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با حضور در سایت راداری شهید برادری با کارکنان این سایت دیدار و از تلاش های شبانه روزی این سایت پدافندی تجلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده در جمع کارکنان ایستگاه راداری شهید برادری با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه خاطرنشان کرد: صیانت از آسمان ایران توسط پدافند هوایی بر قشر های مختلف مردم تاثیر گذار است، چرا که آرامش زندگی مردم در گرو برقراری امنیت است.

وی افزود: امنیت پایدار یکی از مهم‌ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید قدردان این نعمت باشيم.

حجت‌ الاسلام والمسلمین عدیده شکوفایی و بالندگی کشور را ثمره خون شهدا دانست و بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند تا نام ایران سبز بماند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور به تلاش های کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش در ایجاد امنیت برای کشور اشاره کرد و گفت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برهه کنونی علاوه بر اجر فراوانی که دارد، نعمت بزرگیست که نصیب شما عزیزان شده است.

وی همچنین ضمن قدردانی از مجاهدت‌ های کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در سایت شهید برادری، خاطرنشان کرد: آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات این سایت در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کارکنان جوان با درک بالایی نسبت به اهمیت مأموریت محوله، وظایف خود را با دقت و کیفیت مناسبی به انجام می‌ رسانند.