داخلی

توانمندی و همدلی نیروهای مسلح تأمین‌کننده اقتدار و امنیت کشور است

توانمندی و همدلی نیروهای مسلح تأمین‌کننده اقتدار و امنیت کشور است
امیر سرتیپ دوم معصومی با تاکید بر اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین‌کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: نیروهای مسلح ما از قدرت برتر در منطقه برخوردار هستند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق (امام رضا علیه‌السلام)، در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین‌کننده اقتدار و امنیت کشور است، اظهار داشت: این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.
وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان ایران اسلامی، کشور از مرحله حرف و تئوری‌پردازی عبور کرده و وارد عرصه عمل شده و کشور به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ایران اسلامی در علوم مختلف سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.
امیر سرتیپ دوم معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.