داخلی

جاذبه معنوی بزرگترین ویژگیِ رهبریِ حضرت امام خمینی(ره)/ اقتدار نیروهای مسلح و افزایش قدرت بازدارندگی از برکات انقلاب اسلامی است

جاذبه معنوی بزرگترین ویژگیِ رهبریِ حضرت امام خمینی(ره)/ اقتدار نیروهای مسلح و افزایش قدرت بازدارندگی از برکات انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی با حضور دکتر صفارهرندی عضو تشخیص مصلحت نظام در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

دکتر صفار هرندی با بیان اينکه جاذبه معنوی بزرگترین ویژگیِ رهبریِ حضرت امام خمینی(ره) است، گفت: بی‌ شک رهبری امام خمینی از رهبری کاریزماتیک جداست چراکه تاثیر و نفوذ امام از جنس رهبری الهی است.

 

وی افزود: در بیان ویژگی رهبران الهی حفظ حرمت و احترام جایگاه ویژه ای دارد و مردم به روح قدسی آن ها متوسل می شوند و تقاضای شفاعت می کنند.

 

عضو تشخیص مصلحت نظام با مقایسه جایگاه رهبران کاریزماتیک جهان با ابعاد شخصیتی و منزلت حضرت امام خمینی(ره) ابراز داشت: میزان تاثیر گذاری، محبوبیت، تسخیر دل ها و اذهان عموم، از ویژگی های رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب بود.

 

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در داشتن ویژگی های رفتاری و شخصیتی شباهت بالایی به حضرت امام(ره) دارند خاطرنشان کرد: فتوحات و موفقیت های نظام اسلامی در نسل دوم انقلاب در تمامی عرصه ها بیانگر عظمت و بزرگی نهضت امام خمینی است.

 

صفار هرندی با اشاره به اینکه در برهه کنونی میزان نفوذ و تأثیرپذیری انقلاب اسلامی در سایر کشورها به مراتب نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: ایستادگی حق در برابر باطل و تلاش برای حفظ آرمان های نظام در بطن جامعه اسلامی داخل و خارج تثبیت شده است.

 

وی با تشریح و بیان خدمات ارزنده شهید رئیسی و همراهان ایشان در خدمت به ملت شریف کشورمان تصریح کرد: انسانی که وارسته و عزیز است و در مدیریت جهادی لحظه ای قصور نداشته موجب شده حتی در زمان مرگش اجتماع کثیری از مردم حضور داشته باشند و با بدرقه ای با شکوه در مراسم تدفین ایشان برای همیشه نام و یادش جاودان بماند.

 

وی با تاکید بر اینکه شاگردان مکتب امام و انقلاب تمام شدنی نیست، تاکید کرد: امروز نهضت امام خمینی(ره) در گوشه گوشه جهان رسوخ کرده و شاهد ایستادگی مقتدرانه حق در برابر باطل هستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح و افزایش قدرت بازدارندگی از برکات انقلاب اسلامی است، گفت: قدرت نظامی کشورمان باید به حدی ارتقا پیدا کند که بیگانگان و دشمنان حتی سودای شوخی کردن با جمهوری اسلامی را به ذهن خود متبادر نکنند.