داخلی

حضور همه جانبه در انتخابات، عامل افزایش ضریب امنیت نظام اسلامی است

حضور همه جانبه در انتخابات، عامل افزایش ضریب امنیت نظام اسلامی است
حجت‌الاسلام پرورش حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را مهم دانست و گفت: حضور پرشور و همه جانبه در انتخابات، عامل افزایش ضریب امنیت نظام اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش ، حجت‌الاسلام «حسن پرورش» معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در جمع کارکنان پایور منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع فلسطین باید مقاومت مردم مظلوم و بی‌گناه غزه برای کنشگران فرهنگی و مبلغان دینی تبیین شود، تا در بین افکار عمومی، روشنگری صحیح انجام شود.
وی افزود: همراه‌سازی افکار عمومی با جبهه مقاومت، وظیفه مهم فعالان تبلیغی است چراکه رهبر معظم انقلاب اسلامی( مد ظله العالی) همواره قدرت رسانه و مدیریت و همراه‌سازی افکار عمومی در جریان جبهه مقاومت و حماس را مهم عنوان کردند که این رسالت خطیر بر عهده صاحبان تریبون و فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی است.
معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی افزود: امروز جبهه مقاومت در کل منطقه شکل گرفته و هیمنه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی شکسته شده است.
وی خاطرنشان کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، جنایتی بزرگ و فراتر از آن، روایت‌‌هایی است که تلاش دارند ظالم را مظلوم جلوه دهند که برخی نیز تحت تاثیر این روایت‌های دروغین و ظالمانه قرار می‌گیرند.
معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایان حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را مهم دانست و بیان کرد: حضور پرشور و همه جانبه در انتخابات، عامل افزایش ضریب امنیت نظام اسلامی است.