داخلی

دفاع مقدس، کشور را بیمه کرده است/ تجارب دفاع مقدس، کلید راهگشای مشکلات جامعه

دفاع مقدس، کشور را بیمه کرده است/ تجارب دفاع مقدس، کلید راهگشای مشکلات جامعه
سردار عبدالرضا مراد حاجتی با تاکید بر این که 8 سال دفاع مقدس، کشور را در برابر توطئه‌ها و  فتنه‌ها بیمه کرده است، گفت: تجارب دفاع مقدس، کلید راهگشای مشکلات جامعه در همه عرصه‌هاست.
 به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، سردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در یادواره شهدا منطقه پدافند هوایی جنوب غرب گفت: دشمن امروز نقاط قوت ما را نشانه رفته و با القای شبهات، سعی در از بین بردن و یا کم رنگ نشان دادن آن‌ها می‌کند.
وی یکی از نقاط قوت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را مقاومت جانانه رزمندگان ایران اسلامی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح عنوان کرد و افزود: دشمنان شبهات بسیار زیادی در مقوله دفاع مقدس به خورد جوان‌ها می دهند و سعی در تحریف واقعیت‌های انکارناپذیر دفاع مقدس دارند که در همین راستا فرماندهی معظم کل قوا ( مد ظله العالی) به روشنی و دوراندیشانه خطر تحریف را بیان فرمودند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان تصریح کرد: اگر ایثارگری، جوانمردی، شجاعت و ایثارگری‌های رزمندگان نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج مردمی در دفاع مقدس نبود، امروز جمهوری اسلامی از چنین جایگاه رفیعی برخوردار نبود و ما امنیت، سربلندی و اثرگذاری کشورمان را مدیون شهدا و ایثارگران دفاع مقدس هستیم.
وی با تاکید بر این که دفاع مقدس، کشور را بیمه کرده است، گفت: 8 سال دفاع مقدس، نقشه راه تک تک مسئولین و آحاد مردم است که با خود اتکایی و به پشتوانه ملت شریف ایران اسلامی و رهبری‌های داهیانه امام خمینی(ره)، دستاورد عظیم و ماندگاری برای کشورمان در مقابل ارتش مجهز رژیم بعث که مورد حمایت قاطع کشورهای متعدد بودند به دست آمد.
سردارمرادحاجتی افزود: ما امروز هم به فرهنگ دفاع مقدس نیاز داریم، چرا که تجارب و فرهنگ دفاع مقدس کلید راهگشای مشکلات امروز ما در همه عرصه‌ها است.