داخلی

حضور پر شور رأی اولی ها اقتدار آفرین است

حضور پر شور رأی اولی ها اقتدار آفرین است

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم امیری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب در جمع دانش آموزان نمونه شهر اهواز اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران تبلور مردم سالاری دینی است و یقینا انتخابات مهمترین و بارزترین نوع مشارکت افراد در عرصه سیاسی است.

وی در ادامه مجلس شورای اسلامی را مظهر وحدت ملی و یکپارچگی و اتفاق همه گروه‌ها دانست و افزود: دشمن پیوسته به دنبال این است تا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش داده و در کشور ناامنی ایجاد کند؛اگر مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد امنیت کشور ارتقا پیدا می کند.

سرتیپ دوم امیری حضور پر شور رأی اولی ها در پای صندوق های رأی را پشتوانه ای محکم برای اقتدار کشور و غرور آفرین دانست و گفت: رأی اولی‌هایی که برای نخستین بار به سن قانونی برای رأی دادن می‌رسند در تعیین سرنوشت کشور سهم چشمگیری دارند. حضور اثربخش در انتخابات به حدی حائز اهمیت است که می توان آن ها را پیشران خلق حماسه سیاسی دانست.

وی  با بیان اينکه حضور پر شور رأی اولی ها در پای صندوق های رأی، پشتوانه ای محکم برای اقتدار کشور و غرور آفرین است، خاطرنشان کرد مسأله حضور در انتخابات یک امری فراجناحی است و بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هرکس به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند.