داخلی

روزآمدی ارتش در مقابله با انواع تهدیدهای دشمن موجب پایداری امنیت کشور شده است

روزآمدی ارتش در مقابله با انواع تهدیدهای دشمن موجب پایداری امنیت کشور شده است
جانشین منطقه پدافند هوایی مرکزی گفت: روزآمدی و توسعه تجهیزات نظامی ارتش برای مقابله با انواع تهدیدهای دشمن موجب پایداری امنیت کشور شده است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حسین نوروزی، جانشین منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع کارکنان پدافند هوایی اصفهان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نیروهای مسلح قدرتمند در منطقه و جهان مطرح هستند.
وی افزود: روزآمدی و توسعه تجهیزات نظامی ارتش برای مقابله با انواع تهدیدهای دشمن موجب پایداری امنیت کشور شده است و هر گونه تخلف یا خطا با عکس‌العمل جدی نیروهای مسلح روبرو خواهد شد.
جانشین منطقه پدافند هوایی مرکزی ادامه داد: با وجود سرمایه عظیم نظامی اما مولفه اصلی در موفقیت کشور وحدت و همبستگی ملت ایران است و ارتش هم در کنار مردم همواره خادم ملت خواهد بود.
امیر نوروزی با بیان اینکه در حوزه پدافند هوایی وضعیت خوبی از نظر تجهیزات داریم، تصریح کرد: سامانه‌های موشکی، راداری و ارتباطی پدافند هوایی امروز توانسته امنیت هوایی کشور را تضمین کند، تمامی این دستاوردها با تکیه به توان داخلی و با اتکا به توانمندی‌های جوانان ما بوده که موجب تولید امنیت شده است.