داخلی

سومین همایش سبک زندگی اسلامی خواهران شاغل نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد

سومین همایش سبک زندگی اسلامی خواهران شاغل نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد
سومین همایش سبک زندگی اسلامی خواهران شاغل نیروی پدافند‌هوایی ارتش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي ارتش، سومین همايش سبک‌ زندگی اسلامی با حضور ۵۰ نفر از خواهران شاغل در نیروی پدافند هوایی ارتش در مجتمع فرهنگی تفریحی یاس برگزار شد.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: درسبک زندگی اسلامی برای بانوان نقش های ارزشمندی تعیین شده است که این نقش ها هر کدام برای رشد و توسعه جامعه بسیار حساس و اثر گذار است و جامعه ای که در آن زنان مسولیت های خود را به خوبی انجام می دهند به تعالی معنوی و مادی می رسد.
حجت الاسلام بهمن تصریح کرد: خواهران شاغل به معنی واقعی جهاد اکبر انجام می دهند چراکه علاوه بر انجام وظایف مادری، همسر داری، فرزند پروری و مدیریت خانه، وظایف محوله در محل کار را نیز به نحو احسن به انجام می رسانند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی تاکید کرد:یکی از عرصه های حضور قدرتمند بانوان در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و امتداد آن بود و امروز هم حضور زنان در انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد انگیزه برای خانواده برای شناسایی و انتخاب فرد اصلح برای جایگاه حساس ریاست جمهوری است و بانوان ما در گذشته نیز نشان داده اند که در این حوزه پیشرو هستند.
وی در ادامه افزود: سبک زندگی اسلامی اهمیتی ویژه برای جایگاه بانوان قائل است و یکی از مصداق های این توجه در بحث حجاب آشکار است که باعث حفظ شأن و جایگاه زن در جامعه، عدم نگاه ابزاری به بانوان و ایجاد حریم امن برای حضور آنها در جامعه دوشادوش مردان است.
در این همایش کارگاه های آموزشی سواد رسانه ای و فضای مجازی، آشنایی با اصول تربیتی همسرداری و فرزند پروری برگزار و درپایان از بانوان شاغل نیروی پدافند هوایی ارتش قدردانی شد.