داخلی

ضرورت حمایت همه جانبه از نخبگان پدافندی/ امنیت کامل در مرزهای هوایی کشورمان برقرار است

ضرورت حمایت همه جانبه از نخبگان پدافندی/ امنیت کامل در مرزهای هوایی کشورمان برقرار است

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به نقش نخبگان پدافندی در پاسخ به رشد و توسعه تجهیزات پدافندی، گفت: امروز استعدادهای درخشانی در مجموعه ی قشر جوان بویژه در بدنه نیروهای مسلح وجود دارد که باید برای حفظ، جذب و توانمندسازی این قشر از تمامی ظرفیت ها و بسترها استفاده کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ عليرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش امروز (پنجشنبه) از منطقه و گروه پدافند هوایی شمال غرب ارتش بازدید کرد و توان عملیاتی و آمادگی دفاعی این یگان‌های پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، بر ضرورت حمایت همه جانبه از نخبگان پدافندی تأکید کرد و گفت: امروزه نگاه ویژه‌ای به حوزهٔ طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی در کشور وجود دارد.
امیر سرتیپ الهامی با اشاره به نقش ارزنده مهندسان و متخصصان فنی پدافندی کشورمان در راستای ارتقا امنیت و قدرت بازدارندگی کشورمان، اظهار داشت: پدافند هوایی همانگونه که در دوران دفاع مقدس تاریخ ساز شد  بویژه در دو دههٔ اخیر هم حماسه‌های بی‌بدیل و مهمی را خلق کرده است.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش  با اشاره به نقش نخبگان پدافندی در پاسخ به رشد و توسعه تجهیزات پدافندی، گفت: امروز استعدادهای درخشانی در مجموعهٔ قشر جوان بویژه در بدنه نیروهای مسلح وجود دارد که باید برای حفظ، جذب و توانمندسازی این قشر از تمامی ظرفیت‌ها و بسترها استفاده کرد.
وی با تأکید بر اینکه امنیت کامل در مرزهای هوایی کشورمان برقرار است، گفت: ماحصل تلاش‌های کارکنان پدافند هوایی در رصد و کنترل شبانه روزی آسمان کشورمان موجب آسودگی خاطر و آرامش هموطنان عزیزمان شده است..