داخلی

عزم و اراده ملی موجب پیشرفت کشور در صنعت نظامی و علوم پدافندی شده است

عزم و اراده ملی موجب پیشرفت کشور در صنعت نظامی و علوم پدافندی شده است
 امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی گفت: عزم و اراده ملی موجب پیشرفت کشور در صنعت نظامی و علوم پدافندی شده است و نیروهای مسلح همگام با دانش روز در مسیر رشد و تعالی گام بر می‌دارند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع دانشجویان دوره سی و چهارم دافوس در مشهد، عملیات وعده صادق را مصداق بارز وعده الهی دانست و گفت: این عملیات هویت و شناسنامه ایران را به نمایش گذاشت و در نوع خود از جهات مختلف بی نظیر بوده و ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه مدافع منافع کشور است.
امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی ادامه داد: عزم و اراده ملی موجب پیشرفت کشور در صنعت نظامی و علوم پدافندی شده است و نیروهای مسلح همگام با دانش روز در مسیر رشد و تعالی گام بر می‌دارند.
وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق دارای ماهیت کاملا دفاعی و پاسخی به جنایت های رژیم صهیونیستی بوده است، اظهار کرد: سیاست های جمهوری اسلامی و دور اندیشی های رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا طی چند دهه گذشته مبنی بر تقویت بنیه دفاعی و قدرت موشکی کشور، سیاست‌ های درست، عالمانه و واقع بینانه بوده است.
امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی با بیان اینکه این عملیات هیمنه تبلیغاتی رژیم جعلی صهیونیستی را شکست، یادآور شد: سال‌ هاست رژیم صهیونیستی از طریق رسانه در مورد قدرت نظامی خود بزرگ نمایی می‌کند، ولی با عملیات وعده صادق هیمنه تبلیغاتی این رژیم جعلی در هم کوبیده شد.
جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با تاکید بر اینکه پیروزی نهایی جبهه حق علیه باطل وعده الهی است، خاطرنشان کرد: هیچ تردیدی وجود ندارد که رژیم صهیونیستی هر نوع سیاست و اقدامی را که در پیش گیرد، فقط خود را به نقطه پایانی موجودیت نامشروع، ظالمانه و جنایتکارانه اش نزدیک‌تر می‌کند.
در ادامه دانشجویان دوره 34 دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید کردند.