داخلی

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار کرد

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار کرد
امیر سرتیپ دوم پرویز ارسلان فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق به همراه جمعی از فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی به مناسبت روز پدافند هوایی با آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.
 به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم پرویز ارسلان فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: پدافند هوایی به عنوان اولین اولویت دفاعی کشور با اتکا به نیروهای مومن، متعهد و متخصص خود، با صلابت در برابر هرگونه تحرک و تجاوز دشمنان ایستادگی خواهد کرد.
 وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی وظیفه حفاظت از آسمان کشور را بر عهده دارد، افزود: در سطح پدافند هوایی شاهد پیشرفت‌های شگرفی در حوزه‌های تجهیزاتی هستیم و درعرصه سازندگی و جهاد خودکفایی توانسته‌ایم سامانه‌ها و تجهیزات مورد نیاز خود را طراحی و تولید کند.
امیرسرتیپ دوم ارسلان افزود: طراحی و ساخت انواع رادارها با فناوری نوین بومی و تاکتیکی، طراحی و ساخت انواع سامانه‌های شنود الکتریکی کاملا بومی و تولید انبوه نسل‌جدید سامانه‌های موشکی هوایی از دیگر دستاوردهای پدافند هوایی است.
فرمانده پدافند هوایی شرق گفت: شبکه پدافند هوایی تا عمق خلیج فارس تقویت شده است و به لطف خدا در سال جهش تولید، این نیرو با اقتدار و صلابت دفاعی خود هیچ راه نفوذی برای بیگانگان نگذاشته است و به هرگونه تجاوز و تعرض با موشک‌های خود جواب قاطع و جدی خواهد داد.