فرهنگی

فعالیت های فرهنگی از راهبردهای اصلی ارتش الهی است

فعالیت های فرهنگی از راهبردهای اصلی ارتش الهی است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت‌الاسلام والمسلمین قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر در جمع کارکنان و خانواده کارکنان گروه پدافند هوایی بابلسر با تاکید بر اینکه برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی در گردنه‌های سخت باید برای توسعه معنویت در جامعه تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: شکل‌گیری انقلاب ما معنوی بوده و هموطنانمان با برپایی مجالس معنوی، دینی و قرآنی جلو می‌روند و همه ما موظف هستیم معنویت را در جامعه تقویت کنیم.

امام جمعه شهرستان بابلسر، افزود: توسعه فعالیت‌های قرآنی از مهم‌ترین اهدافی است که مجموعه ارتش بویژه نیروی پدافند هوایی در قالب برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار قرار داده و در این راستا تمامی بسترها و ظرفیت ها بکار گرفته می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قلی پور مقابله با جنگ نرم در عرصه فرهنگی را مانند اوایل انقلاب مهم دانست و افزود: فعالیت ارتش همگام با سایر سازمان های فعال در عرصه فرهنگی نیاز به الزامات و رویکردهای متفاوتی دارد که تاکنون بخشی از آنها انجام شده است.

وی، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی بویژه در حوزه فضای مجازی و جنگ نرم از راهبردهای اصلی ارتش الهی کشورمان است که موجب شده است سازمان ارتش درتوجه به ارتقا سطح معنویت کارکنان جز سازمان های برتر باشد.