داخلی

لزوم تبیین پیشرفت های قابل توجه نظام اسلامی برای نسل جوان/ ارتش سپر دفاعی محکمی برای کشور است

لزوم تبیین پیشرفت های قابل توجه نظام اسلامی برای نسل جوان/ ارتش سپر دفاعی محکمی برای کشور است
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه نظام اسلامی در عرصههای مختلف علمی و نظامی دستاوردهای ارزشمندی را به دست آورده است، گفت: تبیین پیشرفتهای  قابلتوجه نظام بویژه برای نسل جوان لازم و ضروری است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرو، اظهار داشت: نقش پر رنگ ارتش در تمامی عرصهها از پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تاکنون بر کسی پوشیده نیست و همواره این سازمان مردمی از تمامی تلاشها و طرفیتهای موجود در راستای ارتقای امنیت و آسودگی خاطر هموطنانمان استفاده می کند.
امیرسرتیپ دوم خوش قلب با بیان اینکه نظام اسلامی در عرصههای مختلف علمی و نظامی دستاوردهای ارزشمندی را بدست آورده است، تاکید کرد: تبیین پیشرفتهای  قابل توجه نظام بویژه برای نسل جوان لازم و ضروری است.
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نقش خطیر و حائز اهمیتی را ایفا کرد، افزود: دشمنان در برهههای مختلف همواره به دنبال تضعیف جایگاه ارتش در داخل و خارج از کشور بودهاند تا بتوانند نقشههای شوم خود را اجرا کنند؛ امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اسلام و تعالیم قرآنی آمیخته شده و سپر دفاعی محکم کشور در برابر متجاوزان و بیگانگان است.
وی با بیان اینکه برخی از چالشهای موجود نباید در تصمیم، اراده و حضور در صحنه مردم تاثیر بگذارد، خاطرنشان کرد: مشارکت پر شور در عرصه انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوهگویان و دشمنان است.