فرهنگی

زنگ انقلاب در مدارس کوی های سازمانی پدافند شمال شرق ارتش نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس کوی های سازمانی پدافند شمال شرق ارتش نواخته شد

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق و رئیس عقیدتی سیاسی این یگان پدافندی، زنگ انقلاب در مدارس کوی های سازمانی پدافند شمال شرق ارتش نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امیرسرتیپ دوم خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق و حجت الاسلام و المسلمین عدیده رئیس عقیدتی سیاسی این یگان، زنگ انقلاب در مدارس کوی های سازمانی پدافند شمال شرق ارتش نواخته شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، راز پیروزی، ماندگاری و استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی را وحدت، همبستگی و همدلی آحاد ایران اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی سر آغاز تحولاتی بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان اسلام بوده است.

وی دهه فجر را یادآور شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان دانست و افزود: دهه فجر طلوع دوباره خورشید حق طلبی و ظلم ستیزی است.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با تاکید بر تبیین آثار و برکات نظام و انقلاب در دهه فجر، گفت: هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاورد‌ های انقلاب اسلامی و تبیین دستاورد‌ها و پیشرفت‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

عدیده یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی را ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه به‌ ویژه در نسل جوان برشمرد و اذعان کرد: دشمنان در تلاشند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاورد‌ های ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌ پنداری برای آنان، در پشتوانه‌ های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد نمایند.

وی از جوانان و نوجوانان بعنوان آینده سازان ایران اسلامی یاد کرد و گفت: امام خمینی (ره) همواره عقیده داشتند که امید ما باید به جوانان باشد، همانطور که بسیاری از جوانان ما در دفاع مقدس رشادت‌ های بزرگی را صورت دادند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه امروز نیز جوانان ما در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... سرآمد هستند، خاطر نشان کرد: امروز کشورمان هم در آستانه رویداد بزرگ انتخابات قرار دارد و نقش جوانان در این رویداد هم مانند همیشه مهم و تأثیرگذار است.