فرهنگی

پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی

پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر را به عموم مردم تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، متن پیام امیرسرتیپ دوم معصومی به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَالْفَجْرِ وَلَيَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ (سوره فجر آیه 4_1)

12بهمن یادآور رجعت مردی از تبار ابراهیم (ع) به آغوش گرم میهن است؛ مردی که ورود و عروجش بزرگ‌ ترین استقبال و مشایعت عالم را رقم زد و نگاه و کلام نافذش، پشت دشمنان قسم‌ خورده ایران و اسلام را به لرزه درآورد.

دوازدهم بهمن برای همه ایرانیان وطن‌ دوست و همه غیرتمندان این سرزمین فراموش‌ ناشدنی است، چرا که خروش ایران در آن روز دیدنی بود و فصل نوینی در این سرزمین آغاز شده و ایران با رهبری داهیانه حضرت روح‌الله روح و جان دیگری گرفت.

بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه، روحانی و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی خونینی مقابل استبداد شاهنشاهی، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز نماید و بار دیگر نقش تاریخی و بی بدیل خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید نماید.

ایام ا… دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی به شمار می‌رود تا مروری بر ارزش‌ها، آرمان‌ ها و دستاورد های انقلاب شکوهمند اسلامی داشته باشیم.

دهه فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌ های مردان و زنان انقلابی و جهادی ایران و به بار نشستن «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» است.

با درود به روح مطهر آن امام همام، روز رویش جوانه‌ های عزت و غیرت و آزادگی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌ های معظم و معزز شهدا و همه مردم شریف ایران تبریک عرض می نمایم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)
سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی