فرهنگی

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در ایستگاه رادار هاشم آباد پدافند هوایی ارتش

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در ایستگاه رادار هاشم آباد پدافند هوایی ارتش

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مطهر خو امام جمعه شهرستان نائین در جمع کارکنان سایت رادار هاشم آباد، مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در این یگان پدافندی برگزار شد.

 

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام مطهرخو امام جمعه نائین با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره مبارکه نحل ( إِنَّ إِبْرَاهِيمَ كَانَ أُمَّةً )گفت: آیت الله شهید رئیسی یک امت بود؛ کسی را امت می‌نامند که هم جریان ساز باشد هم اخلاق مدار و هم خیرخواه مردم.

 

امام جمعه نائین خاطرنشان کرد: آیت الله شهید رئیسی سیاست همراه با اخلاق و معنویت را جریان سازی کرد؛ سیاست اهل بیتی که در جامعه کبیره آمده و سیاست توام با اخلاق و معنویت را پیاده کرد.

 

حجت الاسلام مطهرخو افزود: حسنه ای که خداوند در دنیا به حضرت ابراهیم عطا کرد او را خادم کعبه کرد و حسنه ای که به شهید ابراهیم رئیسی ما در دنیا عطا کرد اورا خادم الرضا و خدمتگزار وفادار مردم کرد.

 

حجت الاسلام مطهرخو با اشاره به در پیش بودن انتخابات آتی کشور، بیان داشت: شهید آیت الله رئیسی الگوی سیاستمداران و روسای جمهور آینده شد؛امروز ملت ما یک الگو و تراز برای انتخاب ریاست جمهوری آینده دارد چراکه با وجود خدمات ارزنده و جهادی شهید رئیسی توقع هموطنانمان از رئیس جمهور آینده بالا رفته و ملت دیگر به رئیس جمهور پشت میز نشین قانع نمی شوند.