داخلی

ولایت پذیری و توجه به اقشار ضعیف دو مولفه برتر ساز شهید رئیسی است

ولایت پذیری و توجه به اقشار ضعیف دو مولفه برتر ساز شهید رئیسی است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی در جمع کارکنان مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی و نیز جمعی از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان ارتش در استان مرکزی ضمن گرامیداشت جایگاه والای شهدای خدمت کشورمان که در باغ موزه دفاع مقدس این استان برگزار شد گفت: شهید آیت‌الله رئیسی پشت میز نشین نبود، از دورافتاده‌ترین روستاها و مناطق بازدید داشت و از نزدیک با اقشار ضعیف به گفت و گو می‌پرداخت و با این اقدام فعل خدمت را به خوبی صرف کرد.

 

 «بهنام نظری» با اشاره به هفت هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در دوران دفاع مقدس، گفت: برای سید شهید نام بردن از مردم صرفا در حد حرف نبود و در عمل توجه به مردم را نشان داد و راه این مرد بزرگ باید ادامه‌دار و الگو قرار داده شود.

 

وی عنوان کرد: تمامی خدمتگزاری‌ها و هر گامی که در راه پیشرفت و حفاظت از ایران اسلامی برداشته می‌شود طی کردن مسیر الهی است و در نهایت باید خود را برای سربازی امام زمان(عج) آماده کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: پروژه‌هایی در کشور و به تبع آن در استان مرکزی وجود داشت که به دلیل سال‌ها نیمه تمام ماندن و مردم از آن با عنوان آثار باستانی یاد می‌کردند، دولت سیزدهم تحویل‌گیرنده این بار سنگین بود که بخشی از آن پیشرفت بسیار محدود و بخشی صرفا به روبان قیچی زدن اکتفا شده بود.

 

نظری ادامه داد: بسیاری از این پروژه‌ها از جمله تقاطع غیر هم سطح سنجان و بیمارستان ولیعصر(عج) اراک به همت این دولت مردمی تکمیل و به مردم تحویل یا در روزهای آینده بهره‌برداری می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی سیزدهم اقدامات بسیار گسترده‌ای طی سه سال انجام داد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ولایت‌پذیری را از ابعاد شخصیتی بارز سید شهید توصیف کرد و گفت: ولایت‌پذیری و رهبری برای این سید بزرگوار بسیار مهم بود و همانطور که در سخنرانی‌ها به آن اشاره داشتند توفیق خدمت و موفقیت در خدمتگزاری را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌دانستند.

 

نظری با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است، بیان کرد: ۱۷۰ کشور دنیا در مجمع عمومی سازمان ملل به نفع فلسطین رای دادند که این نشان از تشکیل نظام و شبکه هماهنگ در عرصه بین‌المللی با محوریت ایران اسلامی دارد.

 

وی ادامه داد: یک سوم مردم جهان عزادار هشت شهید خدمت ایران اسلامی بودند که این اقتدار و عزت مدیون اتحاد نظر به وجود آمده ذیل پرچم ولایت است.