داخلی

مشارکت در عرصه انتخابات منجر به تثبیت عمق راهبردی کشورمان می شود

مشارکت در عرصه انتخابات منجر به تثبیت عمق راهبردی کشورمان می شود
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه انسجام و وحدت ویژگی بارز هموطنان همیشه در صحنه کشورمان است گفت: مشارکت در عرصه انتخابات منجر به تثبیت عمق راهبردی کشورمان می شود

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ عليرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان مرکز فرماندهی و کنترل حضرت ولیعصر(عج) این نیرو اظهار داشت: یقینا دولتی قوی و کارآمد پشتوانه محکمی برای نیروهای مسلح در راستای حفظ منافع و امنیت ملی کشورمان، خواهد بود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه انسجام و وحدت ویژگی بارز هموطنان همیشه در صحنه کشورمان است گفت: مشارکت در عرصه انتخابات منجر به تثبیت عمق راهبردی کشورمان می شود.
وی اظهار داشت: بخش عظیمی از خنثی سازی جنگ نرم دشمنان در فضای مجازی منوط به حضور بالا در انتخابات است که پیام انسجام و وحدت ملی را به جهانیان مخابره کند.
امیرسرتیپ صباحی فرد گفت: مشارکت در تصمیم گیری های سیاسی و اجتماعی مصداق بارز حمایت از نظام اسلامی است که هر چه این یکدلی و وحدت بالاتر باشد علاوه بر افزایش مقبولیت کشورمان قدرت چانه زنی کشورمان در حوزه های مختلف بالاتر می رود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش یادآور شد: پیشرفت امروز کشورمان در عرصه های مختلف با حمایت مردم بوجود آمده است و مادامی که مردم حامی کشور و نظام خود باشند گزندی به این آب و خاک نخواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه مشارکت بالای کارکنان و خانواده کارکنان این نیرو در انتخابات نشان از دارد که تعهد، تدین و ولایت پذیری در بطن این نیرو نهادینه شده خاطرنشان کرد: نیروی پدافند همگام با سایر مردم آماده خلق حماسه ای عظیم را دارند که در تاریخ این سرزمین به یادگار بماند.