فرهنگی

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی:توانمندی و پیشرفت های علمی کشور خاری در چشم دشمنان نظام است

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی:توانمندی و پیشرفت های علمی کشور خاری در چشم دشمنان نظام است

حجت الاسلام والمسلمین پرورش در دوره بصائر ویژه کارکنان و خانواده های منطقه پدافند هوایی جنوب شرق با اشاره به تحولات و جنگ ترکیبی دشمنان گفت: دشمنان ملت ایران چشم دیدن، توانمندی، پیشرفت‌ ها و موفقیت‌های علمی ایران اسلامی را ندارند لذا دست به اجرای یک جنگ ترکیبی علیه جمهوی اسلامی زدند.

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین پرورش معاون سیاسی این نیرو در جمع کارکنان و خانواده های منطقه پدافند هوایی جنوب شرق گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کنند.

وی با بیان اینکه اقتدار و توانمندی های ایران اسلامی خاری در چشم بدخواهان شده است، افزود: با تدابیر و هدایتگری فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی) تهدیدات و هجمه های دشمن بی شک موجب تقویت و پیشرفت ما شده است و با تما توان و اتکاء به دانش متخصصان داخلی به پیشرفت خود ادامه خواهیم داد.

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی با اشاره به تحولات و جنگ ترکیبی دشمنان گفت: دشمنان ملت ایران چشم دیدن توانمندی، پیشرفت‌ ها و موفقیت‌های علمی ایران اسلامی را ندارند لذا دست به اجرای یک جنگ ترکیبی علیه جمهوی اسلامی زدند.

وی خاطرنشان کرد: ما در جنگ تحمیلی استقامت و پایداری خود را بر همه‌ دنیا به نمایش گذاشتیم حال که به‌ این جایگاه و  اقتدار رسیده ایم، دشمنان جرات نگاه چپ به این مرز و بوم را ندارند.