داخلی

پدافند هوایی با رشد و پیشرفت علمی موجب اقتدار و ارتقا بازدارندگی شده است /نقش خطیر دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در دوران دفاع مقدس

پدافند هوایی با رشد و پیشرفت علمی موجب اقتدار و ارتقا بازدارندگی شده است /نقش خطیر دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در دوران دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی ضمن گرامیداشت جایگاه والای شهدای ارتش بویژه شهید امان الهی شهید شاخص سال ۱۴۰۳، عنوان کرد: امنیت و آرامش امروز مرهون ایثار شهدایی است که از تمام دارایی خود که جانشان بود گذشتند و امروز یکایک ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

 

 امیر سرتیپ دوم کلهری با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۸۴ شهید دانش آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) اظهار کرد: ارتشیان شجاع و ولایت مدار از بدو انقلاب تاکنون با پوشیدن رخت شهادت در تمام میادین حضوری پررنگ داشته اند و روحیه ایثار و فداکاری در وجود یکایک ارتشیان متبلور و کاملا بارز است.

 

امیر سرتیپ دوم کلهری گفت: دانشگاه های افسری ارتش مهد تربیت دلیر مردان و شهدایی همچون شهید صیاد، ستاری و نامجو است.

 

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه های افسری نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند و در اوج قدرت، صلابت و آمادگی جسمانی بالا توانستند نقش ارزنده ای در جبهه‌های حق علیه باطل ایفا کنند و حماسه ساز شوند.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب اذعان داشت: ایمان، تخصص و تعهد دانشجویان کنونی دانشگاه های افسری ادامه دهنده راه شهدای ارتش است و امروز نیز منشا ظهور و بروز اتفاقات بسیار ارزنده ای در مجموعه ارتش شده است.

 

وی یادآور شد: پدافند هوایی ارتش با رشد و پیشرفت علمی گام های مثبتی در راستای سرافرازی کشورمان در عرصه بین المللی برداشته که یقینا این اقتدار را باید ارج نهاد.