داخلی

نقش خطیر دانشجویان در آینده صنعت علوم پدافندی/ خلق علم در دانشگاه‌ها منجر به تولید تجهیزات کارساز و سازنده می‌شود

نقش خطیر دانشجویان در آینده صنعت علوم پدافندی/ خلق علم در دانشگاه‌ها منجر به تولید تجهیزات کارساز و سازنده می‌شود
امیرسرتیپ دوم ساعدی گفت: رشد تجهیزات و تسلیحات پیشرفته نیروهای نظامی در گرو به‌کارگیری علم و فناوری در عرصه‌های مختلف است و دانشگاه پدافند هوایی به عنوان کانون شکوفایی خلاقیت نقشی خطیر در آینده صنعت علوم پدافندی دارد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم بیژن ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع استادان، دانشجویان و مدیران این دانشگاه، اظهار داشت: خلق علم در دانشگاه‌ها منجر به تولید تجهیزات کارساز و سازنده می‌شود.
وی، خاطرنشان کرد: رشد تجهیزات و تسلیحات پیشرفته در نیروهای نظامی در گرو به‌کارگیری علم و فناوری در عرصه‌های مختلف است و دانشگاه پدافند هوایی به‌عنوان کانون شکوفایی خلاقیت نیروی پدافند هوایی ارتش، نقشی خطیر در آینده صنعت علوم پدافندی دارد.
فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه ظرفیت و بستر دانشکده‌ها و تجهیزات آزمایشگاه‌های فنی و مهندسی این دانشگاه در قیاس با سایر دانشگاه‌های برتر کشور در حد بسیار مطلوب قرار دارد، افزود: نقش فرآیند آموزش دانشجویان و توسعه دانش و مهارت منابع انسانی در پیشبرد اهداف نیرو و رشد آن‌ها در کنار استفاده از تجارب پیشکسوتان غیر‌قابل انکار است و باید بیش از پیش تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها ظرفیت گسترده و بزرگ تولید علم در کشور هستند، گفت: اعضای هیات علمی با تلاش گسترده، بیش از پیش زمینه تولید علم را در مجموعه دانشگاه فراهم می‌کنند و شاهد خلق علم و پژوهش‌های کاربردی و اساسی در بدنه نیروی پدافند هوایی هستیم.