داخلی

نیروی پدافند هوایی آمادگی همه جانبه برای دفاع مقتدرانه از  آسمان کشور را دارد

نیروی پدافند هوایی آمادگی همه جانبه برای دفاع مقتدرانه از  آسمان کشور را دارد
امیر سرتیپ دوم پرویز گفت: نیروی پدافند هوایی به ‌عنوان یک نیروی خودکفا و مقتدر، با استفاده از دستاوردها و تولیدات بومی خود آمادگی همه جانبه برای دفاع مقتدرانه از آسمان میهن اسلامی را دارد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در بازدید از مجموعه سایت شهید علاالدین کاخکی گناباد و در جمع کارکنان این سایت با اشاره به اینکه بیشتر تهدیدات امروز از طریق آسمان است، اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش طلایه‌دار حراست از امنیت آسمان کشور است.
وی افزود: امروز نیروی پدافند هوایی به برکت خون مطهر شهدا و حمایت‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) و با اتکا به توانمندی متخصصان داخلی مجال نفس کشیدن را از دشمنان گرفته و اجازه  عرض اندام به آنان نمی‌دهد.
امیر سرتیپ دوم پرویز با بیان اینکه نیرو‌ی پدافند هوایی مهم‌ترین و سخت‌ترین مسئولیت یعنی امنیت آسمان کشور را بر دوش دارد، اضافه کرد: همانگونه که فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) فرمودند، پدافند هوایی خط مقدم و اولویت اول کشور است و با توجه به جنگ‌های نوین در جهان، جایگاه پدافند هوایی جایگاه مهمی در کشور است و باید قدرشناس کارکنان غیور و پرتلاش این نیرو بود که با هوشیاری و بیداری شبانه‌روزی از آسمان ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق خاطر نشان کرد: نیروی پدافند هوایی به ‌عنوان یک نیروی خودکفا و مقتدر با توسعه سامانه‌های پدافندی و سیستم‌های بهروز است که با استفاده از دستاوردها و تولیدات بومی خود آمادگی همه جانبه برای دفاع مقتدرانه از آسمان میهن اسلامی را دارد.