داخلی

پیشرفت کشور در سایه وحدت و امنیت محقق می شود

پیشرفت کشور در سایه وحدت و امنیت محقق می شود

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافندهوایی، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه پیشرفت و اقتدار کشور نشأت گرفته از وحدت و امنیت است که باید حفظ و تقویت شود، اظهار کرد: پیشرفت و بالندگی یک کشور و رشد آن در همه عرصه‌ ها، در سایه وحدت و امنیت بوجود می‌آید و هرجا امنیت نباشد، مشکلات بر کشور حکم فرما می‌شود.

 

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی با بیان‌ اینکه وحدت و امنیت از ارکان اساسی پیشرفت و بالندگی هر جامعه‌ای به شمار می‌رود، گفت: مشکلات کشور در سایه انسجام و یکدلی مرتفع می شود.

 

وی با بیان اینکه مسئله وحدت همواره مورد توجه انقلاب و‌ نظام اسلامی است، افزود: وحدت بین مسلمانان در کشور یکی از مهم‌ترین ثمرات پربرکت انقلاب اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: امت اسلامی با وحدت و عمل اثبات کرده که برای شنیدن پیام شهدا گوش شنوا دارد و بناست در همین مسیر نورانی گام بردارد.

 

سرتیپ دوم خلیل آبادی بیان کرد: کمک به عزت اسلام و بی اثر کردن توطئه‌ های دشمنان ثمره وحدت انقلاب اسلامی است و در سایه این وحدت، دسیسه دشمنان برای امت اسلامی بی ثمر خواهد ماند.

 

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ولایتمداری را محور اصلی حفظ و تحکیم وحدت اسلامی در کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: بی تردید بین وحدت و ولایتمداری پیوند و رابطه مستحکمی وجود دارد و قطعاً در این مسیر عزتمندانه، اقتدار ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ ها نمود پیدا می‌کند.