داخلی

چهارمین جشنواره زوج‌های جوان سرباز نیروی پدافند هوایی برگزار شد

چهارمین جشنواره زوج‌های جوان سرباز نیروی پدافند هوایی برگزار شد
چهارمین جشنواره زوج‌های جوان سرباز نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی و معاون هماهنگ‌کننده این نیرو در سالن شهید مطهری ستاد پدافند هوایی ارتش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در چهارمین جشنواره زوج‌های جوان سرباز به جایگاه زوجیت در قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند ازدواج را مایه آرامش زوجین قرار داده و انسان با  آرامش است که می‌تواند وظیفه و ماموریت خود را به درستی انجام دهد. خداوند با ازدواج در میان زوجین مودت، محبت و رحمت ایجاد می‌کند.
وی با اشاره به برکات ازدواج زودهنگام و آسان گفت: خداوند متعال برکات پیدا و پنهانی در ازدواج قرار داده است که این برکات در ازدواج به موقع و به دور از تجملات و تشریفات غیرضروری، دو چندان است.
حجت‌الاسلام روشن‌دل با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان است که سدهای پیش روی جوانان برای ازدواج را تا حد ممکن بردارند، افزود: شما جوانان ثابت کرده‌اید که مرد میدان هستید و در راه خدا و قرآن  پیش‌قدم شده‌اید، اما مسئولان هم وظیفه دارند تا در این مسیر شما را یاری کنند و هر آنچه در توان دارند بگذارند تا سختی‌های مسیر زندگی و تشکیل خانواده و اشتغال برطرف شود.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امیدوارم که همه در کنار هم بتوانیم این چالش‌ها را حل کنیم و در جشنواره‌های سال‌های آینده شاهد تعداد بیشتری از جوانان مومن عزیز در کنار همسرانشان باشیم.
در ادامه این مراسم امیر سرتیپ محمدیوسفی‌ خوش‌قلب معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی با بیان این که سربازان متأهل حقیقتا مایه افتخار و سربلندی ما هستند، گفت: شما سربازان با پذیرش مشکلات پیش‌رو و رویارویی با سختی‌ها، علاوه بر پذیرش مسئولیت سنگین یک خانواده، مسئولیت ملی و دینی خود را نسبت به کشور خودتان هم پذیرفته‌اید و به خدمت مقدس سربازی آمده‌اید. این تصمیم و این حد از مسئولیت‌پذیری نشان از روح بزرگ و اراده مستحکم شما جوانان دارد.
وی افزود: در کنار شما هم باید از همسرانتان و خانواده‌ها تشکر کرد که در این مسیر خدمت سربازی دست شما را محکم‌تر از قبل گرفته‌اند تا بتوانید هر چه بهتر از پس این ماموریت برآیید و دوره خدمت سربازی را به پایان برسانید.
در این مراسم تعداد 120 نفر از سربازان جوان که در حین خدمت سربازی به امر مقدس ازدواج مبادرت ورزیده‌اند به همراه همسرانشان تجلیل شدند.