داخلی

کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی پیشگامان جهاد فرهنگی هستند

کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی پیشگامان جهاد فرهنگی هستند
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم گرمیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی گفت: کارکنان عقیدتی سیاسی مسئولیت سنگینی در عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمن بر عهده دارند و پیشگامان جهاد فرهنگی هستند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در جمع کارکنان این نیرو گفت: ما سرباز ولایت هستیم و برای اثبات این سربازی باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا فردایی متفاوت و بهتر از امروزمان داشته باشیم.
امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه کارکنان عقیدتی سیاسی به دلیل عضویت در این سازمان مسئولیت سنگینی بر دوش دارند گفت: کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی به دلیل ماهیت فرهنگی کارشان در واقع مرزبانان عرصه فرهنگی هستند و تلاش آن ها  مجاهدت خاموش است.
وی تصریح کرد: بی‌تردید تلاش‌‏های کارکنان مومن این نهاد ارزشمند در راستای تقویت ارزش‌‏های معنوی و تربیت جوانان متدین در نیروهای ارتش، موجب ارتقای معنویت ارتش جمهوری اسلامی شده و توان و روحیه رزمی کارکنان ارتش در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار را تقویت کرده است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: کارکنان عقیدتی سیاسی مسئولیت سنگینی در عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمن بر عهده دارند و پیشگامان جهاد فرهنگی هستند.
امیر سرتیپ صباحی فرد خاطرنشان کرد: صدور فرمان تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی به منظور تقویت بن‌مایه‌های اعتقادی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سلاح ایمان و بینش عمیق دینی و سیاسی، از برکات تدابیر ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) بود.
وی افزود: ارتش متخصص و شجاع با بازوي ايمان و اخلاص، در طول 8سال دفاع مقدس و با تمسك به قرآن و آرمان‌هاي الهي، مصداق واقعي جهاد في سبيل الله و ادامه دهنده‌ راه امام حسين(ع)شد و لقب زيبا و ماندگار "شجره طيبه" را از فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) دريافت و به عنوان نشاني پرافتخار بر سينه نصب کرد تا سربلندتر از هميشه با ارتقاي آمادگي‌هاي نظامي و معنوي، گوش به فرمان معظم‌له در حراست از حدود و ثغور میهن عزیز اسلامی باشد.