داخلی

ایجاد انگیزه در نیروی انسانی موجب ارتقا بهره وری می شود

ایجاد انگیزه در نیروی انسانی موجب ارتقا بهره وری می شود

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی امیر سرتیپ دوم بیوک معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نپاجا در همایش معاونان نظامی اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، اذعان داشت: آنچه که کشورهای در حال توسعه را در جهت افزایش بهره وری و پیشرفت یاری می رساند، درایت و خلاقیت مدیران و نیز تاثیر مدیران در پرورش خلاقیت کارکنان ایده پرداز و خلاق بوده که با کمک یکدیگر در جهت رشد و بالندگی سازمان خود و در نتیجه رشد جامعه و کشور می کوشند.

 

 امیر سرتیپ دوم بیوک با بیان اینکه در یک سازمان موفق اولین و مهم‌ترین رکن انتخاب صحیح و به جای کارکنان کارآمد و شایسته است، گفت: ایجاد انگیزه در نیروی انسانی موجب ارتقا بهره وری و پیشرفت مجموعه بویژه در نیروهای مسلح می شود.

 

معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نپاجا ابراز داشت: سرمایه های انسانی مهم ترین عامل تولید در یک سازمان به شمار می روند و یقینا مهم ترین عامل شکست سازمان ها نداشتن مهارت و تخصص لازم در زمینه روابط انسانی است. 

 

وی خاطرنشان کرد: هدف در سازمان باید پرورش کارکنانی باشد که بتوانند با فکری خلاق با مشکلات روبه رو شوند و آنها را حل و فصل کنند چراکه یکی از رموز موفقیت در مجموعه نظامی به جریان انداختن اطلاعات حاوی علم و دانش و تجربه در بین مجموعه بویژه نیروی انساني جوان است.

 

امیرسرتیپ دوم بیوک تصریح کرد: یکی از بزرگترین چالش ها و دستاوردها برای فرماندهان و مدیران ایجاد انگیزه مطلوب در زیر مجموعه است، چرا که این انگیزه سبب بالا رفتن بازده کاری کارکنان و آشکار شدن بیش تر تلاش و جدیت آنان می شود.

 

در پایان این مراسم توسط امیر سرتیپ صباحی فرد، حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن و امیرسرتیپ دوم بیوک از کارکنان برتر و اعضای وابسته تجلیل شد.