داخلی

بازید حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن از ایستگاه رادار تربت جام

بازید حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن از ایستگاه رادار تربت جام

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از سایت پدافندی تربت جام، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان پایور و وظیفه این ایستگاه، گفت: ایستگاه رادار شهید بیدی یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های رادار کشور است که وظیفه رصد و پایش تحرکات هوایی در منطقه شمال شرق را عهده‌دار است و نقش مهمی در حفظ و تامین امنیت آسمان کشور ایفا می‌کند.

 

وی به تلاش‌ های شبانه روزی کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش در ایجاد امنیت برای کشور اشاره کرد و افزود: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چنین شرایط سختی، جهاد فی سبیل الله است.

 

وی با تاکید بر اینکه وجود همدلی و صمیمیت بین آحاد نیروهای مسلح کشور یکی از شاخصه های مهم در ارتقای توان رزم است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) فرمودند، پدافند هواییخط مقدم دفاع از حیثیت کشور است، ابراز داشت: غیورمندان پدافندی تمام توان خود را در دفاع از آسمان آبی کشورمان انجام می دهند تا دشمنان نتوانند چشم طمع به کشور عزیزمان ایران اسلامی داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهمن وجود سربازان را برای رشد و توسعه قدرت نظامی کشورمان بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و تصریح کرد: فلسفه سربازی در واقع شکوفایی استعداد‌ها و آمادگی کارکنان وظیفه برای یک زندگی پرنشاط در ادامه سربازی‌ شان است.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه با حضور در قسمت های مختلف این یگان و دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه، ضمن تشکر از تلاش های این قشر تلاشگر در ایجاد امنیت آسمان کشور، آمادگی کارکنان این ایستگاه و تجهیزات آن را در وضع مطلوبی توصیف کرد.