داخلی

برگزاری گردهمایی سیاسی فرماندهان و مسئولان آجا به میزبانی منطقه پدافند هوایی شرق

برگزاری گردهمایی سیاسی فرماندهان و مسئولان آجا به میزبانی منطقه پدافند هوایی شرق

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری این همایش بیان داشت: در نظام اسلامی همه باید برای خدا و خدمت به مسلمین کار کنند و این موضوع به وضوح در دوران مسئولیت شهید آیت الله رئیسی ملموس بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی افزود: امام راحل (ره) در دوران مبارزات انقلاب همواره با توطئه و تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب مواجه بود ولی از آنجایی که هدف ایشان خدایی بود و با خدا معامله کرده بود هیچ گاه ترسی به دل راه نداد.

 

آیت الله عبادی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که در شرایط پیچیده انقلاب و در زمانی حساس به صف انقلاب اسلامی پیوست و این در حالی بود که حتی برخی از خواص نیز حساسیت شرایط آن زمان را درک نکرده بودند.

 

درادامه حجت الاسلام والمسلمین پرورش معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نپاجا، اظهار داشت: بعد از عملیات هفتم اکتبر(طوفان الاقصی )نیروهای جبهه مقاومت علیه رژیم غاصب صهیونیستی نظم نوین جهانی دچار تغییر شده و کشورهایی که ادعای ابرقدرت بودن در سطح دنیا را داشتند مبهوت و منفعل ماندند.

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نپاجا تصریح کرد: در گذشته دنیا تحت سیطره ابر قدرت های بزرگ بود و این کشور بواسطه تکنولوژی و تجهیزات نظامی پیشرفته خواسته های خود را بر ملت های مظلوم دنیا تحمیل می کرد ولی در شرایط فعلی، کشورهای زیادی با الهام از تفکر انقلاب اسلامی و محور مقاومت به مقابله با زیاده خواهی های این ابرقدرت ها ایستاده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پرورش خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بعنوان چراغ راه و چشم انداز آینده کشور نشان می‌دهد دنیا در حال تغییر بوده و برای عقب نماندن از این تغییرات لازم است که کشور خود را در تمامی عرصه ها قوی کند که لازمه این تقویت همراهی مردم است.

 

وی افزود: در دوران مسئولیت شهید خدمت آیت الله رئیسی شاهد شکل گیری گفتمان جدیدی از انقلاب اسلامی با محوریت همراهی مردم بودیم و تشییع با شکوه شهدای خدمت در شهرهای مختلف با حضور میلیونی مردم ایران اسلامی بیان گر این موضوع مهم بود.

 

حجت الاسلام پرورش گفت: مردم بصیر و انقلابی ایران با شرکت با شکوه در انتخابات پیش رو بر ادامه راه شهید رئیسی بزرگوار تاکید کرده و دشمنان را مأیوس می کنند.